CRM – tiesiogiai susijusi su įmonės sėkme. Net 86% klientų sutiktų mokėti 25% daugiau pinigų už geresnę pirkimo patirtį (John Duff, 2019). Pasak “Thomson Data” atlikto tyrimo, naudojant CRM 74% sistemos vartotojų turėjo geresnius santykius su klientais. Tačiau, kodėl tik 4% Lietuvos įmonių 2017 m. turėjo geresnius santykius bei didesnius pardavimus (Informacinės konsultacijos, 2018)?
Ar tikrai verta investuoti į CRM, jei šią sistemą naudoja tik maža dalis įmonių? O, jei jau nuspręsta, kad CRM reikia – kaip pasirinkti geriausią, kad tai nebūtų tik dar vienas nesėkmingas pavyzdys?
JEVGENIJUS ŽUKOVAS – ilgametę patirtį turintis UAB „Softera Baltic“ CRM projektų konsultantas
- Praktiniai CRM diegimo (ne)sėkmių pavyzdžiai;
- Ko reikia, kad CRM diegimas būtų sėkmingas;
- Kokia turėtų būti jūsų CRM diegimo komanda.
NERINGA ROMANOVSKAJA – geriausia CRM ekspertė Lietuvoje, tarptautinio lygio verslo procesų ekspertė – konsultantė, „Sales Performance International“ partnerė
- Kodėl CRM neatsiperka?
- Trys CRM naudojimo būdai:
– naudojimas ne pagal paskirtį;
– naudojams kaip administracijos įrankis;
– naudojamas pajamoms didinti. - Priežastys ir galimi pokyčiai pagal jūsų norus.
PROGRAMA:
18:15 – 18:30 Registracija
18:30 – 19:00 Jevgenijus Žukovas „CRM įdiegtas – projektas įgyvendintas sėkmingai?”
19:00 – 19:15 Networking break
19:15 – 20:30 Neringa Romanovskaja „Kaip iš CRM gauti kuo didesnę grąžą?”
Vieta: Verkių g. 25C, Vilnius.
Data: lapkričio 26 d.