Tikriausiai, Dariaus Pietario pristatyti Jums nebereikia. Dauguma žinome, kad tai vienas geriausių emocinės kompetemcijos ir asmeninio tobulėjimo konsultantų. Tad šį kartą kviečiame į Salesclub susitikimą su Dariumi!
Šiuo metu jis dirba prie naujos mokymų programos, skirtos emocinei kompetencijai didinti. Žinoma, ši kompetencija pakankamai plati ir reikalinga įvairiausiuose gyvenimo atvejuose. Tačiau pakalbėkime apie tai, kas aktualiausia ir naudingiausia mūsų bendruomenei, – pardavėjo emocinę kompetenciją.
Išgyvenimas robotų pasaulyje
„Robotai viską darys geriau, negu mes… Aš turiu galvoje kiekvieną iš mūsų. Tai yra labiausiai mane gąsdinanti problema“ (Elon Musk).
Didelę dalį to, ką darome šiandien, netolimoje ateityje greičiausiai atliks robotai, dar kitaip – dirbtinis intelektas. Jis tirs rinką, ieškos klientų, rašys laiškus, siųs pasiūlymus ir derėsis dėl kainų.
Nemažai žmonių (įskaitant pardavėjus) neteks darbo. Pirmieji bus atliekantys užduotis, kurias galima aprašyti algoritmais – pradedant sutarčių sudarymu ir baigiant klientų problemų sprendimais.
Ką veiks žmonės?
Ateityje mes vis daugiau mokėsime už galimybę pabendrauti su gyvu žmogumi. Šiandieninis to pavyzdys – draudimo, bankų paslaugos ir beveik visa e-prekyba – jeigu norite gyvai pabendrauti su konsultantu, turite sumokėti truputį daugiau.
Niekada nelaimėsime prieš robotą efektyvumu, jis visada atliks darbą greičiau, darydamas mažiau klaidų ir neprašydamas pakelti atlyginimo. Apsidairykite, kai kurie žmonės dirba pagal iš anksto sudarytus algoritmus ir siekia atlikti viską kaip galima efektyviau. Deja, vieną dieną kompanija nusipirks dirbtinio intelekto programą ir „žmogus-robotas“ neteks darbo. Gera žinia – joks robotas negali tapti žmogumi, čia mes turime milžinišką pranašumą, todėl verta ne treniruotis tiksliau dirbti pagal algoritmus, bet mokytis emocinės kompetencijos – gebėjimo būti labiau žmogumi ir mažiau robotu.
Kaip tai ugdyti?
Emocinė pardavėjo kompetencija
Pardavėjai žino, kad kai kurie klientai – tarsi ateiviai iš kitos planetos: nesuprantami, nesukalbami, nevaldomi. Darbas su jais – lyg bendravimas su „juoda dėže“ – niekada nesi tikras, kuo baigsis. Pažiūrėjus iš kitos pusės, ateiviams jie patys – normalūs padarai, tai mes jiems atrodome protu nesuvokiamos būtybės.
Pardavimas – tai sąveika tarp žmonių, sprendimų priėmimas, idėjų, požiūrių, nuostatų susidūrimas ir derinimas. Dialogas tarp dviejų ateivių iš skirtingų pasaulių pasmerktas žlugti. Kaip to išvengti?
Gebėjimas pažinti ir suprasti ir rasti bendrą kalbą net keisčiausiais klientais vadinamas pardavėjo emocine kompetencija. Kaip ją ugdyti ir panaudoti geresniems rezultatams pasiekti? Kaip emocinė kompetencija gali padėti susitarti su klientais „iš kitos planetos“?
Kaip tvarkytis su destruktyviomis savo emocijomis – baime, susierzinimu, nusivylimu? Kaip treniruoti pasitikėjimą savimi ir kitais, kaip tvarkytis su stresu ir išvengti perdegimo?
Tai – klausimai, į kuriuos ieškosime atsakymų.
Renginys bus filmuojamas ir naudojamas kaip mokomoji medžiaga. Susirinkime, užduokime aktualius klausimus, suraskime atsakymus ir taikykime tai praktikoje!