Šie metai turėjo būti dar pelningesni nei praeiti? Taip galvojo daugelis įmonių, tačiau ši sveikatos krizė privertė pergalvoti strategijas. Strategija pakeista, bet kas toliau…? Kaip pasikeis santykiai su klientais ir kaip darbuotojus supažindinti su pasikeitimais? Apie tai kalbės savo srities specialistai iš įvairių sričių: e-prekybos, emocinių kompetencijų ir pardavėjų mokymų srities.
Live susitikimą moderuos Justinas Taruška, turintis 15+ metų pardavimų ir verslo vystimo patirtį bei Silicio slėnio (JAV) alumnas, kalbins Darių Pietarį, Neringą Romanovskają bei Antaną Bakšį.
- Darius Pietaris – geriausias Lietuvoje asmeninio tobulėjimo, pardavimų ir derybų srities konsultantas. Savo patirtimi bei kompetencija padėjęs tūkstančiams vadovų bei organizacijų pasiekti geresnių veiklos rezultatų. Darius labai daug dėmesio skiria emocinei kompetencijai (įsitikinimams,baimės, pykčiui, savianalizei) darbo aplinkoje bei gyvenime.
- Neringa Romanovskaja – viena geriausių CRM diegimo ir Solution Selling eksperčių Lietuvoje. Neringa dirba su stambiomis užsienio ir Lietuvos įmonėmis ir padeda optimizuoti verslo valdymą. CRM diegimą, pardavimo procesus, eksporto kanalo sukūrimą ir valdymą bei pardavimų skatinimą.
- Antanas Bakšys – dirba ties e-komercija su didžiausiomis Lietuvos kompanijomis, tačiau daugiausiai orientuojasi į Europos, JAV ir Kanados rinkas. Taip pat jis yra prisidėjęs prie ne vienos Lietuvos kompanijos užsienio plėtros ir pardavimų į užsienį strategijos.
Temos:
- Pokyčiai bendravime su klientu: kaip pasikeitė kliento poreikiai – ar pardavėjai tai žino?
- Kaip ilgai truks geranoriškas klientų bendravimas su pardavėjais?
- Procesiniai pokyčiai: ar keisis pardavimo proceso etapai ir KPI, kai visas pardavimo ciklas vyks nuotoliniu būdu?
- Perkėlus pardavimus į online, neužmirškite pakeisti veiklos vertinimo rodiklių.
Jei turite klausimų ar baimių dėl esamos ekonominės padėties, galite juos parašyti į info@salesclub.lt. Live metu klausimai anonimiškai bus pakomentuoti specialistų.
Data: balandžio 7 d., 17 val.