Robin Sharma – autorius „Vienuolis, kuris pardavė Ferrarį“
Robin Sharma bei kitus lektorius galėsite sutikti Vilnius Business Forum! Vilnius Business Forum – metinis lyderystės renginys skirtas vadovų komandų lyderystės ir efektyvumo bei verslo augimui. Robin Sharma Bestselerio VIENUOLIS, KURIS PARDAVĖ FERRARI autorius, pardavęs daugiau nei 15 mln. knygų visame pasaulyje. Vienas ryškiausių lyderystės mąstytojų pasaulyje, kurio mintis seka ne tik pasaulio didžiausių įmonių vadovai, bet ir visuomenės bei muzikos žvaigždės. Eric […]
CRM vakaras: neigiamos pusės ir triukai
CRM – tiesiogiai susijusi su įmonės sėkme. Net 86% klientų sutiktų mokėti 25% daugiau pinigų už geresnę pirkimo patirtį (John Duff, 2019). Pasak “Thomson Data” atlikto tyrimo, naudojant CRM 74% sistemos vartotojų turėjo geresnius santykius su klientais. Tačiau, kodėl tik 4% Lietuvos įmonių 2017 m. turėjo geresnius santykius bei didesnius pardavimus (Informacinės konsultacijos, 2018)? Ar […]
CRM diagnostikos įrankis – kaip juo naudotis?
Ar Jūsų CRM sėkmingai įdiegtas? Bet kuriai organizacijai CRM sistemos įgyvendinimas yra rimtas iššūkis, nes ji atneša pokyčių, kurie vyksta visais lygmenimis ir apima kiekvieną darbuotoją. Ir kadangi pokyčiai visada yra sunkūs, nenuostabu, kad nuo 55% iki 75% CRM diegimo projektų iš pradžių žlunga (Meta Group). Neringa Romanovskaja – renginio pranešėja, sukaupusi B2B pardavimo žinias ir įgūdžius tarptautinėse […]
Kaip keisis B2B pardavimai?
Šie metai turėjo būti dar pelningesni nei praeiti? Taip galvojo daugelis įmonių, tačiau ši sveikatos krizė privertė pergalvoti strategijas. Strategija pakeista, bet kas toliau…? Kaip pasikeis santykiai su klientais ir kaip darbuotojus supažindinti su pasikeitimais? Apie tai kalbės savo srities specialistai iš įvairių sričių: e-prekybos, emocinių kompetencijų ir pardavėjų mokymų srities. Live susitikimą moderuos Justinas Taruška, turintis 15+ […]
Eksportas dabar: valstybės resursai ir asmeninės pastangos
NEMOKAMAS LIVE RENGINYS „Didžiausi iššūkiai dar tik laukia”- taip kalba daugelis verslo atstovų, bet ką daryti čia ir dabar, kad sumažinti nuostolius arba išnaudoti šią situaciją, kaip plėtros galimybę? Pirmas žingsnis – įsivertinti naujai eksporto strategiją: rinkodarą, aktyvius pardavimo veiksmus, prekių/paslaugų modifikavimą, kanalus bei veiksmų valdymą. Greitu metu skelbsime įrankį, kuris padės įsivertinti šiuos aspektus. Antras […]
Kaip pardavinėti nuotoliniu būdu?
Kaip COVID-19 situacijoje B2B įmonės gali toliau klestėti neapibrėžtumo ir kliūčių aplinkoje? Ši situacija pandemijos metu kyla dėl staigių pokyčių: veiklos perorientavimo, pardavimų kanalų pasikeitimo – jau net nekalbant apie numatomus suvaržymus. Jei dar nespėjote, reiks išmokti su klientais bendrauti virtualiai. Daugiau nei 90 % įmonių “išmoko” pardavinėti online, tačiau, ar tai tikrai efektyvu? O gal […]
Kaip derėtis pasaulinio lygio sandėriuose, kurie nėra skirti tau?
Kaip vykdyti pardavimus „uždarytoje“ rinkoje? Aviacija ir keleivių skraidymas karantino metu buvo sustabdytas, kaip ir kitos sritys. Kokių žingsnių imtis ir kaip sėkmingai pereiti į kitą perpildytą segmentą? Darius Pietaris – vienas geriausių šalies mokymo ekspertų, pardavimo ir derybų srities specialistas, padėjęs tūkstančiams vadovų pasiekti geresnių rezultatų. 3 skirtumai tarp gyvo ir virtualaus (nuotolino) pardavimo; Kaip […]
LinkedIn įrankiai ir B2B pardavimų kelionė
LinkedIn – platforma, kurią sudaro 810 mln. narių, o iš jų net 97% B2B rinkos specialistų. Sėkmingiausi žmonės leidžia savo laiką LinkedIn – kodėl?
EQ vakaras: NY resolutions – melas sau?
Šiais metais išsikėlėte pardavimų tikslus, kaip rasti daugiau potencialių klientų? Tapti savo srities lyderiais? Užimti naujas rinkas? Ar tiesiog padidinti pardavimus? Nors 2023 m. pradžia tik prasidėjo, tačiau, kaip visus komandos ir/ar asmeninius tikslus paversti realybe? Ką daryti, jei SMART tikslai jau yra išsikelti? O gal pardavimų tikslai yra tiesiog per aukšti ir jų neįmanoma […]
Tapk pardavėjų bendruomenės bendrakūrėju
Kaip turi atrodyti pardavimų bendruomenė, kad ji kurtų vertę pardavėjams, pardavimų ir įmonių vadovams?
Kviečiame pardavimų atstovus kurti vietą/platformą, kuri iš esmės spręstų problemas, gilintų pardavėjų kompetencijas, pardavimų profesiją paverstų prestižine, padėtų plėsti kontaktų tinklą ir ieškoti kolegų ar siektų paruošti studentus darbo rinkai.