
Workshop su James Downton: Attract, Convert, Close, and Scale with Content Marketing
salesclub.lt kartu su Startup.lt ir Practica Capital pristato Content marketing workshop’ą. Jau rugsėjo 22 dieną kviečiame prisijungti ir užduoti Jums rūpimus klausimus, pasidalinti patirtimi ir nuomone ISM Inovatorių bazėje! Jūsų laukia pranešimas: „How To Turn Feedback

Seminaras: Ar Jūsų pardavimai išmanūs? Atsakymai į amžiną klausimą: CRM ar Excel?
salesclub.lt ir Neringos Seminarai spalio 21 d. kviečia įmonių vadovus, eksporto skyriaus, pardavimų skyriaus vadovus įmonių, kurios ieško geriausio sprendimo kontroliuoti pardavimus, į praktinį seminarą „Ar jūsų pardavimai išmanūs?“. Kyla klausimai: kaip efektyviau valdyti pardavimo procesą? Ar tam reikia CRM? O kokį CRM geriau naudoti, ir nuo ko pradėti CRM diegimą? Gal mums dar anksti diegti sudėtingą CRM sistemą? Kada […]

Salesclub susitikimas #4: Data Driven Sales Process and NLP Cold Calling
Organizuojame ketvirtąjį ir pirmąjį susitikimą Kaune! Lapkričio 16 dieną laukiame Jūsų Kaune. Šį kartą apie statistika paremtą pardavimų procesą ir šaltus skambučius. Pranešėjai:Pirmasis: Jean-Baptiste Daguené Data Driven Sales Process. Learn how to solve your sales challenges with data backed by technology.Understand what matters in your sales funnel and how to use it to repeat your success. Define […]

Salesclub susitikimas #3: How to do International B2B Sales? Girteka Logistics case
Kartu su Girteka Logistics kviečiame Jus į trečiąjį Salesclub susitikimą!Lankysimės vienoje iš lyderiaujančių tranporto ir logistikos kompanijų visoje Europoje. Aprašymas:For Girteka Logistics professional B2B sales is a daily must in order to continue its significant growth. As an example of how important sales is in the company, Girteka Logistics earlier this year sent its CEO […]

Salesclub.lt susitikimas #5: Moterys B2B pardavimuose
Maloniai kviečiame jus jau į penktąjį salesclub.lt susitikimą! Jį skiriame dailiosios lyties atstovėms – moterims. Net trys pranešėjos dalinsis savo patirtimi ir pranašumu B2B pardavimuose.Net 10 metų aktyviai besisukanti pardavimų sferoje salesup.lt CEO Eglė Pupkevičiūtė dalinsis patirtimi, sukaupta atliekant šaltus skambučius, vykdant pardavimus, palaikant ilgalaikį bendradarbiavimą ir kuriant įvairius projektus. Ji pristatys pranešimą „Moterys aktyviuose pardavimuose“. Sukaupusi 6 […]

Susitikimas #6: Kaip išnaudoti online kanalus prisitraukiant B2B klientus?
Kaip brangu pritraukti naują klientą? Statistiškai įrodyta, jog naujo kliento pritraukimas kainuoja nuo 5 iki 20 kartų daugiau nei esamų klientų išlaikymas.Kaip tai daryti efektyviai? Atvykite jau į šeštąjį salesclub.lt susitikimą „Kaip išnaudoti online kanalus prisitraukiant B2B klientus?“ ir sužinosite daugiau. Kaip ir įprastai, tarp pranešimų bus networkinimo pertraukos, kurių metu galėsite susipažinti ir pabendrauti […]

CRM vakaras #1: CRM pagrindai (1 dalis)
Kaip gausioje informacijoje apie klientus nepasimesti ir viską prisiminti laiku? CRM sistemos gali pagelbėti, bet kokie jų trūkumai bei kokią sistemą naudoti, kuri užtikrintų didžiausią produktyvumą? Pradedame organizuoti naują renginių ciklą – CRM vakarai. Šiuose vakaruose narpliosime įvairias temas susijusias su CRM panaudojimu ir kalbinsime lietuviškų CRM atstovus bei diegėjus. Atvykite į salesclub.lt su neringosseminarai.com organizuojamą pirmąjį […]

CRM Vakaras #2: pardavimų proceso pritaikymas prie CRM
Niekas neatranda atsakymo į klausimą „Kas yra pardavimai?“. Tai procesas ar pardavėjo talentas? CRM gali padėti „skaitmenizuoti“ labai talentingus pardavėjus, bet reikia žinoti pagrindinius „talento“ matavimo rodiklius. Tęsiame renginių ciklą apie CRM ir kviečiame į antrąjį CRM vakarą.Džiaugiamės jūsų susidomėjimu ir aktyvumu per pirmąjį CRM vakarą. Todėl atsižvelgdami į jums kilusius klausimus šį kartą labiau gilinsimės […]

Salesclub svečiuose #1: Kaip parduoda AB „Telia“?
Pranešėjai: Vytis Žalimas „Telia Lietuva“ Stambaus ir vidutinio verslo klientų padalinio vadovas. Patirtį sukaupė dirbdamas pardavimų, telemarketingo, klientų aptarnavimo tarptautinėse ir lietuviško kapitalo įmonėse. Dabartinis iššūkis – skatinti “Telia” B2B pardavimų komandos orientavimąsį į galimybes, kurios sukuria vertę klientui. Kaip vyksta pardavimai tarp didelių kompanijų? Kokia tokių pardavimų specifika? Į ką svarbu atkreipti dėmesį nuo […]